mavi123_ Kızlar 3 gündür eklem ağrısı çekiyorum bi türlü geçmedi boğaz ağrımda var. Acaba acile gidersem eklem ağrım için herhangi bir serum falan takarlarmı yoksa gebesin bişey yapamayız gerimi hönderirler? Bileyimde ona göre gideyim
Strongirl_ mavi123_ en fazla parol serim takarlar. Bende çok kötü olmuştum 3 gün sabah akşam parol içtim sabah akşam ballı limonlu socak su içtim şuan daha iyiyim
Mls5 Bende öyleyim şuan evde serum taktırdım ama geçmedi suan tat koku bile alamıyorum, hamilelere takılan serummuş birazda olsa rahatlatıyor
mavi123_ Mls5 biraz rahatlarsın ki çünkü 3 yaşında oğlum var ona da bakmak ilgilenmek zorundayım. Böyle olunca halsiz kalıp hep uyuyorum vicdan azabıda çekiyorum destek olacak kimsede olmayınca. Ozaman gidersem yaparlar demi?
mavi123_ Strongirl_ parol günde 2 tane içiliyormu? Serum sanki daha çabuk etki ediyor o yüzden diyorum çabuk ayağa kalkmam gerek
Strongirl_ mavi123_ evet ben doktoruma sorup sabah akşam içmiştim 3 gün benim vücut ağrım oluyordu parol o ağrıyı dindiriyordu