NoName_ Kızlar bebeğimin tırnağını keseli neredeyse 1,5 hafta oldu bugün kızardığını fark ettim tırnak batması olmuş batan kısmı kestim ama bu iltihap kızarıklık ne yaparsam hızlı geçer (30 günlük bebeğim)
Niiillloooyaaa NoName_ oy kurban olurum annesi tirnak batmasini ben cekiyorum acisini bilirim bi yere carptikca aciyodur yazikkk kurban olurum askim antibiyotikli kremler var onlardan surebilirsin terramaycin yada kara merhem ikiside iyi geliyor boyle yaralara onlardan surebilirsin cok uzuldum 🥺
Seyda-06 NoName_ genel cerrahi ye gösterin çok geçmiş olsun krem verir bebeğiniz için en iyisini verecektir kesmeden evvel doktora gösterseydiniz belki farklı bi yol olur yanlış kesim tekrar ve daha kötü olmasına neden olabilir canıda çok acıyordur şimdi kremden sonra elini ağzına sokmaması için de sarın yalamasın kremi
minismom NoName_ ay kıyamam cok kotu olmus yas cocuk acili varsa oraya gotur evde bisey yapıp daha kotu hale gelmesin
sumeyyehmz NoName_ oglumda olmuştu bi kaç parmagında ellerini kaptıp sıktıgı için dpktor fucidin merhem verdi ama uydugunda sürersenz daha iyi olur ve eldiven takarak(agzına yüzüne krem degmemiş olur) birdebatsn tırnakla etin arasına tüt kdr pamuk sıkıştrmştm çok zor oluyor ama kremle şöyle bi 20dakika bile alsa o şişliği hafifletiyor
NoName_ Niiillloooyaaa o dediğinizden şuan evde yok ama gözde ki iltihap için kullanılan bir krem var o da iltihap giderici olarak kullanılabilir mi cortimycine
NoName_ Seyda-06 ya biz küçükken annem hep öyle yapardı şimdi ben kendime de hep böyle yapıyorum batan kısmı kesiyorum ve iltihap içinde hiçbir şey yapmıyorum aslında kendi kendine geçiyor snrasında bir sorun yaşamıyorum diye kestim ama şimdi bebeğim için bir şeyler yapmak istiyorum o iltihap aksın gitsn büyümesin diye
Seyda-06 NoName_ bebek ya acı çekmesin yavru ben yerinde olsam bi doktor görsün isterdim iltihap mikrop kaparsa daha kötü olur iltihap yayılabilir her antibiyotik bebeklere gelmez işte o yüzden doktor görmesi daha iyi olur sonradan daha çok canı acır zonklatır birde onun ağrısı
Burnosunn_annesi NoName_ geçmiş olsun canım bu doktora ya da aile hekimi görsün krem yazar büyük ihtimal
Burnosunn_annesi NoName_ geçer canım sen tırnaklarını yuvarlak kes kenar kısımlarını biraz daha ovalleştir
NoName_ Burnosunn_annesi törpülemek gerekiyormuş ama o kadar küçük ki tırnakları törpüleyemedim çok diptende kesmemiştim ama oldu işte 🥹