Merhaba kızlar hamileliğin 13 haftasındayım.Geçen hafta ikili test için kan verdim. Doktorum sonucunun orta riskli olduğunu söyledi. Nipt test önerdi yine anneden alınan kan ile yapılan bir test. Yaşım 35 o yüzde de riskli çıkıyor. Siz ne önerirsiniz bana 🤔