nuriremm progestan baslamistir büyük ihtimalle. Ayakta Cok durmayın ve çok yorulmayin bir süre bebek büyüyene kadar devam ediyor sonra düzeliyor. Yoğun adet kanaması yaşamıştım ama bir sorun çıkmamıştı bile. Benimde hamileliklerim sürekli lekelenme kanama şeklindeydi. Bir süre proluton iğne bile yaptırıyorum. Progestan hep kullanıyordum. Siz takip edin çokluğuna , yorulmayin