Melhakars canım ben hiçbişey kullanmadım heleki ilk bir iki hafta çok zor oluyo gögüs ucu yarası oluyo çok ama kendi sütünü sür sürekli emzirmekten vazgeçme bir iki haftaya geçiyor ben o yüzden hiç kullanmadm nerdeyse o pedlerden pamuklu atlet giydim sürekli değiştirdim üstümü bazende tülbent koydum pamuklu hem sıcak tutuyor