Hayalperest1 37 haftalık oldum sizce ne zaman doğururum hiç ağrım sızım vs yok bi anda pat diye mi gelişiyor bu durum sizler kaç haftalık doğurdunuz
erikarpuz Hayalperest1 ben de yarın tam 37 oluyorum artık yavaş yavaş doğum hazırlıklarıyla gelirler herhalde 😂
eylulunannesiiii @Hayalperest1 ben 39 haftalıkken hicbisey yokken evet birgün bir anda sancilandim ve pat diye doğurdum 😂