busrax_ kızlar 2-3 bardak sıvı alımından 3 saat sonraki idrar testi etkiler mi bu yüzden negatif çıkma durumu olabilir mi?
Seloloo busrax_ cuma öğlen yaptığım negatifken, cumartesi sabah ilk idrarda pozitifti. Tekrar deneyin isterseniz ☺️
busrax_ adatuna Betiniss Seloloo ilkiminannesi Sevgiiss bu ay yumurtlama akıntısı gelmemişti bugün geldi döngümün 33. Günü hiç bu kadar uzun sürede regl düzenim olmamıştı normal mi bu. Soğan suyu içmiştim
adatuna busrax_ geç yumurtlama olabilir belki ben 27.günde yumurltmaıştım bi kere ya da 2.yumurtlama olabilir
busrax_ adatuna çok değişik bir döngü oldu bu benim için silik testler negatif testler 33. Gün yumurtlama akıntısı ve hala gelmeyen adet kanaması 🤦🏻♀️ inşallah her şey yolundadır
Deletedmom_787 Minikkkk_0 ben bugün sabah yaptım bembeyaz çıktı sonra testin içini açıyım bakıyım dedim yine beyaz gibiydi hafif yan falan tutunca kıl gibi ince bir çizgi gördüm sizce kuruma çizgisi mi 😭 göğüs ve kasık ağrım var regle 4-5 gün kaldı
Deletedmom_787 Minikkkk_0 awox ile yapmayı düşünüyorum yarın değilde pazartesi mi yapsam kararsız kaldım
Busraaaakkk busrax_ alakası yok bu ovülasyon testi gibi değil ben sıvı alınma olduğunda yapmıştım çıkmıştı