orkde Evet kızlar bu post şans getirsin bize bat 3 4 ekım olanlar için belirtiler var ama inş hamileyimdir benım gıbı bekleyenler burdan olumlu haberler verelim sonra tatlı telaşlarımız başlasınnn amşn amün aminn
sedefhamile Tam kestiremiyorum temmuz da 9 unda ağustos da 7 sinde bu ay 4 ünde oldum Ekim de ya 4veya 7 si gibi düşünüyorum ama bilemiyorum
ikizannesiiiiiiii tlmm evet silik benimde 30u bu şekilde çıktı sonucum kan değerimde 100 çıktı canım hayırlı olsun
sepselin Bat 2-3 ekim 3-4 gündür kasık ağrım, göğüs hassasiyetim, beyaz akıntım var. 2 gündür sürekli ağlıyorum çok duygusalım. 🥲🥲 prodoctor aldım 1 ekim 2 ekim falan gibi test yapıcam inşallah vardır ya
damrakaptan Benimde bat 8 i bende çok heyecanla bekliyorum ufak belirtilerim var sadece çok başım dönüyor ve bu sabah mide bulantısı yaşadım anlık umarım hepimizin istediği sonuç olur