nnur20 Şimdi iki gün önce betam 54.29 cıktı bugun 87.89 ama bu iki farklı hastanede verildi bugün progestron da 45.7 cıktı. Değerlerim iyi artışta mı? doktor progestron değerime göre ikiz olabilir dedi böyle bi ihtimal olurmu?
ikizannesiiiiiiii nnur20 ikiz hamileliğimde ilk değerim 26 birgün sonra 38 2 gün sonra 100 çıkmıştı daha sonra hızlı arttı bana değerime göre ikiz olabilir demedi hiç ta ki iki tane bebek görene kadar
aprilbaby nnur20 1.teramester 11-44 arası yazıyor sizin yüksek çıkmış ondan demiştir var mı ikiz yakınlarınızda
3boysmom nnur20 progesteronu bilmiyorum ama benim betam çok yavaş ilerledi ikizlerimde. doktor ikizle betanın vs birşeyim alakası olmadığını söylemişti canım🙏
Sevgiiss nnur20 yani benim progetseron değerim 6. Haftada 10.5 çıktı çok korktum 3 doktora gittim , hepsi normal dedi
nnur20 3boysmom canım selam sen betam yavas ilerledi demissin ya benim 87 ydi 3 gün sonra 92 olmus :( senin nasıldı ?
3boysmom nnur20 canım benim 2 günde bir olacak şekilde 30-58-100 küsürdü ama senin ki bi tık az artmış, aynı yerde mi kan verdin?