4AA ve 4BA kalitede 5.gun 2 embriyo transfer edildi ve ne yazık ki kimsayalla sonuçlandi. 3BB kalitede bir embriyomuz dava var 6.gunde dondurulmuş. Bu ilerleyen dönemlerde transfer edilecek. Ücret ne kadar bilgisi olan var mı? Diyarbakır Memorialde yaptırmıştım tüp bebeği 105 bin hastaneye vermiştik. İlaçlar vs ekstra harcamalar ile 200′e yaklaştı. Dondurulan embriyo için de 5800 vermiştik. Benzer durumda olan var mı transfer için ne kadar ödeme yaptınız ve en önemlisi 3BB kalitede embriyosu tutunan var mı?