Kızlar şimdi muayenem vardı bebek 3 hafta önde kilosu 2900 şuan ve doktor suyun azalmış dedi şimdi doğumhane çıktım ebe bekliyorum su sızıntısı var ise ciğer geliştirici yapıp bebeği almamız lazım ama korkma bebeğin kilosu gelişimi iyi dedi. Başına gelen oldu mu hiç su sızıntısı varsa durdurma imkanı yok mu azıcık suyun kalmış diyo