Miniminiminnos Mor-kelebek dün doktora gittim bende alerji olmuşum kolektazi dediki döküntü olmaz kaşıntı olur
Mor-kelebek ikiprensesannesi___ ah hiç diş deme canım ya benimde ilk gebelikte çok ağrı çektim dişten bu gebelikten önce yaptırdım şimdi iki tane dolgum kırılmış korkuyorum ağrı olacak diye
ikiprensesannesi___ Mor-kelebek inşallah olmaz benim üç gebelik de aynı kâbus diş ağrısı ilkinde çektim İkincisinden ağrısı durdu diye ilgilenmedim şuan ikisi çürük ve baya kötü durumdalar doğumu iple çekiyorum bu dişleri halletmek için
Mor-kelebek ikiprensesannesi___ rabbim şifa versin diş ağrısı çok zor hele ki gebelikte dahada zor ben ağrısına gece tezgahı yumrukladigimi biliyorum ya 🤭😔
ikiprensesannesi___ Mor-kelebek allah razı olsun teşekkür ederim 🥰Evet zor ben anne olmadan dişlerim de hiç sorun yoktu ama bebelerin canı sağolsun onlarla bozuldu
Mor-kelebek ikiprensesannesi___ canları sağolsun dediğin gibi karanfil varsa dişinin üstüne koy ağrısını biraz alıyor 😇
Sevdaacan Benim de öyleydi doktor kolestaz olabilir dedi risk almamak adına pazartesi doğuma gidecem 37 haftalığım geç kalmayın derim ben biraz geç kaldım
Bimiyendis Mor-kelebek bende de var karaciğer değerlerim normal çıktı. Bepantenim pişik kremini sür, katı gelirde sürmesi zor olursa losyonuyla karıştır sür dedi doktorum. Deneyeceğim ben de
Mor-kelebek Bimiyendis deniyeym bende canım ama galiba benim kaşıntının sebebi pire ya 😔 evde gördüm bugün öldürmeye çalıştım öldüremedm de napcam bilmiyorum
Bimiyendis Mor-kelebek pire zor ya, evden uzaklaşıp ilaçlatmak lazım yoksa kurtulamazsınız. Tahta kurusu da öyledir mesela, kolay gelsin
Mor-kelebek Bimiyendis Allah razı olsun canım. Çok değil iki kere gördüm ama aşırı huylandm şuan bile uyuyamıyorum kaşıntıdan. Eşime dedim yarın bakacak ilaç almak için gidecek Bende sirkeli suyla temizleyecegim yarın evi inşallah geçer
Mor-kelebek Melike_4949 sanırım evde pire var canım ya 😔😢nereden geldi anlamadım ama dün kolumda gördüm yakalayamadan zıpladı