Neslihann-38 ben iki kez gittim o doktora.ben hic memnun kalmadim .muayene olduktan so ra 10 gun icinde bidaha gidersen normalde ucret almazlar. Benm agrim oldu 6 gun sonra gittim benden 60 lira ucret talep ettiler neymis efendim doktor talep edrrmis bu ucreti hastahaneden bagimszmis.sekreteri doktorundan kaprisli doktora agrim oluyor diyorm olcak tabi ne bekliyosun diyor.kamerayla kaydedebilirmiyiz ultrasyonu dedim oda yasak dedi.sonra bende bihter hanima gittim oda erciyste kesinlikle tavsiye ederim.zerrin 'in adi duyulmus sadece kendini bisey saniyor sanki ozel yazahanesi.benimki nacizane kendi fikrim.insallah hayirla saglikla kucahimiza aliriz evlatlarimizi.