mom28_ bende cok korkuyodum hic anestezi almamistim hani lokal uyusturmayi bile sordum bu daha kolay olcak dediler. Gördüğüm herkese de sordum anestezi almadim daha once sorun olurmu diye korkudan, hicbiisey olmuyo. Benim yumurtam coktu beni iki kez uyutmuslar ust uste uzun surdu benimki ve uyandirdiklarindada direk acimi hissettim dedim bidaha uyutun 😂😂 uyuyunca bisey olmuyo acida adet agrisi gibi bisey okadar yanina ped al yatmadan hazirlanirken camasirina onu tak beklesin. Bu cok isine yarar bu arada aklinda olsun kolay giyebilcegin gibi git