Bebissever Ne açılma var ne yumusama ne rahimde kısalma ne sancı . Dr olsa iyi olurdu dogum daha kolay olurdu diyor. 40 da gel sıyırma işlemi ile uyarı vericem dedi hala da dogmuyosa 41 de zorla dogurcan dedi :((((((( anladıgım kadarıyla açılması sancısı vs olmadan hastaneye yatanların dogumu cok zor oluyormus :((
Zge12 Bebissever hayır hayatım öyle düşünme benimde ilk gebeliğimde 40+2 doktor suni sancı ile başlatalım bebeğin suyu azalmaya başlamış riske atmayalım demişti sabah 7.30 da hastaneye yattım şansıma 2 cm açılmam varmış sonra suni verdiler ama akşama 6 ya kadar falan 4,5 cm oldu sonra başka bi ebe suyumu patlattı 1.30 saat içinde 7 cm oldum doğumhaneye aldılar 2 3 ıkınmada doğdu kızım çok güzel bi doğum oldu
Mukadder_44 Bebissever benim de 39 hafta açılmam en son 2 santimdi ama sabahtan beri belim de bir ağrı var anlatamam kasıklarım da falan sancı yok ama belimden duramıyorum
mucizem__ Bebissever 41+3 olarak hastaneye yatış yapıldı sancım yok açılma yok suni verdiler tık etkisi yok yine açılma olmadı 2 gün yattım sonra ameliyat 🤷♀️
mucizem__ Bebissever benim mide bulantısı ve kusma 9 ay boyunca sürdü genelde akşamları yürüyüşe cikardm evde hareket ederdim hiç yatmadm ama yinede sancım olmadı suni bile etki etmedi nasip diyorum
Tuggcea Geldi mi bebişleriniz kızlar, ben de 39+4 üm dün muayeneden sonra nişanım geldi, 1 cm açıklığım var ne zaman gelecek çok merak ediyorum ara ara sancım oluyor