2402 ben hiçbir kadın doğum doktorundan memnun kalmadım hatta üçüncü düşüğümde 10 gün daha bekle demişti oysa keseden kanama başlamıştı açıl kürtaj olmam gerekiyordu bilgisiz ve ilgisizliğinden yılmıştım çok kez gittim oraya Bilkent kadın doğumdan memnun değilim