Merhabalar ilk doğumumu GATA da yaptım fakat doktorum jinekolojiye geçmiş 6 yıl sonra tekrar hamilelik nasip oldu. Etlik şehir hastanesinde doğum yapan gebelik takibini yaptıranlar doktor önerir misiniz bir de doğum özeldeki gibi olmuş diyorlar doğru mu