Gamzenurteke Kızlar 24 haftalığız alt karın ağrım var bir kaç gündür. Be baskı iyice aşağıya doğru gidiyor. Sizce bu normal mi ? Bebek hareketleri de çok çok fazla acaba o yüzden mi oluyor?
Kukoss Benim de oyle oldu ince ince ignelenme gibi hissettim kasıklarımda bi yandan bebek buyume atagi haftasi bi yandan yukari ciktikca kas daha geriliyo ben ona bağladım. Magnezyum iciyorum iyi geliyo