Merhaba hanımlar oğlum 3 aylık ama erken doğdu 1. Ayından sonra göbek fıtığı oldu doktorumuz 2 yaşına kadar geçiyor geçmezse cocuk cerrahisine gözükürsünüz dedi bilgisi olan var mı geçiyor mu zamanla gerçekten? Bir de sünnet olabilir mi göbek fıtığı olanlar?