Kızlar günaydın. Lütfen bi bakın. Daha önce boş gebelikle ilgili post paylaşmıştım. Çarşamba günü beta verdim sağlık ocağında 11.984 çıkmış
Dün de özelde verdin 11.989 çıkmış
Özelle devlet arasında fark olduğunu biliyorum ama fark bu kadar az olabilir mi? Kızlar teselliye değil gerçeklere ihtiyacım var. Çarşamba günü tekrar randevum var. Duramıyorum.