Da-s enfeksiyon olduğu için onun için tedavi görüyordum o bitti şuan tek günde 3 kere nst baglıyorlar bide tansiyon ateş falan ölçülüyor onun harıcınde progestan kullanıyorum başka birşey yok ama mesela dün çok kısalmam olmuştu tek dikiş tutuyor diye ağrı kesici serum vermişlerdi kasılma birşey olmasın falan diye