alyahanimm Ne bi sancı ne nişan ne su ne açılma hiçbiri yok. Acayip yoruldum. Geceleri beni uyutmuyor karnımda fır fır dönüyor ve mideme kaburgalarıma o kadar çok vuruyor ki midem bulanıyor 1 haftadır yemek yiyemiyorum doğru düzgün vücudumun her yeri ağrıyor. Doktor 41+0 a kadar beklerim dedi ama ben bittim denemediğim şey kalmadı nasıl gelecek bu bebe. He bu arada aşağı bile inmedi
Bebissever alyahanimm bende 39+2 yim doktor rahmin ilk günkü gibi kapalı dedi. Ne yumusama ne bişey var :( böyle olunca dogum cok zor oluyormuş millet hastaneye bi gidiyo en az ⅗ cm açıklık var biz napcaz
Fenci_9 alyahanimm benm 40+3 ve durumum aynı. Dünden beri biraz ağrım var ama inşallah doğum içindir umudum yok gerçi. Çarşamba son suniyle denemeler başlıcak inşallah szaryene kalmaz😞 hiç hareket yapamıyorum ben öylece bekliyorum doğsun diye
miniminibiri Zamanını bekliyor malesef bebeler 🥲 allah kolaylık versin squad aksak yürüyüş sıcak duş activating labor deneyebilirsiniz
Admsarzu Korunmasız ilişki sıcak duş ve bazı hareketler var youtubeden izlemiştim onları deneyin merdiven inin ve 3 4 lü çıkın
Merym_25 Bende aynı durumdayım kızlar napicazz alt dan muayene etti mi sizi uyarı vs verdi mi, banada çarşamba gel alt dan bakar dürteriz dedi ne demek bu bilmiyorum, ama benim ki de midem de kasılıyor taş gibi oluyor karnım ve midem ve kanala inmedi dedi :/
Yagizelifnur Bende 39+3 üm 3 cm açıklığım var evde sancılarım tutuyor kasılmalarım oluyor sabah doktora gidiyorum nst te ara ara sancı çıkıyor ama düzenli değil şimdide çok sancım var ve yoruldum artık hareket bile yapmak istemiyorum doktor acele etmeyelim kendi sancılarınla açıl diyor beklemedeyiz yani