Canım 1 hafta içinde muhtemelen doğum başlar.
Benimde 37.haftada çarı muayenem olmuştu ertesi günü direk kırmızı bir şekilde mukuslu nişan geldi biraz daha bekledim hani doktora gitmek için.
Doktora yazdım aslında doktor tamam sakin ol doğum hemen başlamaz dedi .
Sancıların olursa ve suyun gelirse direk gel dedi.
Benim 2 gün sonra tekrar nişanım geldi gece .sabah saat 6 bucuk gibide suyum geldi🫢🫢🫢🫢
Hemen doktora gittim çok durmaz en gec 1 bucuk haftaninde gelir bebişin diye düşünüyorum sağlıkla gelsinnn🤗🤗🤗