ipek63yldz_ İlk oğlum 35+4te doğdu. Şuanda 34+4 haftalık hamileyim. Bu da erken doğum olur diye korkuyorum. Taa 27.haftda özeldeki doktorum erken doğum riskin var demişti, ondan sonra devlete devam ettim ve hiç biri böyle bişey demedi yada anlamıyolar mı bilmiyorum. Karnım sürekli kasılıyor, sertleşiyor, değişik bi şekilde bel ağrım ve sızlamam var. Bebek vajinama çok baskı yapıyor, ha doğdu, ha doğacak diyorum. Dün nstde sancı da çıkmadı. Ciğer geliştiriciden falan da bahsetmiyorlar hiç. İlk hamileliğimde sancım geldiğinde vurmuşlardı ona rağmen bebek 1 hafta küvezde kalmıştı. Bende şurada bekliyim, süreç nasıl ilerler bilmiyorum🤷♀️