Kızlar doğum olacağı zaman 4 yıl olmuş olacak sezaryan olalı. İlk gebelik bebeğin suyu eksik diye mecburi olmuştu ( o an ki acemilik, şimdiki aklım olsa doğumun başlamasını beklerdim. Neyse hayırlısı…) ikindi doğumda normal istiyorum, yapan var mı? Doktorlar pek yanaşmıyor kolaya kaçıyor bende kararlıyım normal için . Cesaretlendirmelerinizi bekliyorum:)