neyyir kaç haftalıktınız sonucunuza göre doktor bişey demişmiydi ben işk hamilelğimde daha düşük sonuçla adetime 8gün kala öğrenmiştim ama ikiz olduğu için sonuçlar hızlı artmıştı 2 gün sonra kanı tekrarlayacağım inşallah güzel yükselir hamileşkniçin tüm belirtileri yaşıyorum şimdi bulantı baş dönmesi göz kararması kasık batması göğüs hassasiyeti bundan öne kimyasal gebelik geçirdiğim için de bşr tereddütte kalmıyor değilim inşallah herşey güzel ilerler