2 sene önce şiddetli preeklamsj geçmişim var ve şu an 7 haftalık hamileyim. Coraspirin 100 mg kullanıyorum. İlk defa dün idrar tahlili yaptırdım. Daha önce gittiğimde de idrar istediğim halde gerek yok demişti doktor . Sonuçlar bu şekilde ve doktor önemli bir şey yok dedi. Ama protein değeri bu aşamada neden ESER çikar ki? Ayrıca bakteri de 7 çıkmış. Bunları da geçtim laktat dehidrogenaz değerim de 276.4 yüksek. Ve bence bunların hepsi birbiriyle alakalı. Doktorun dediği gibi önemli bir şey yok mu sizce ? Bunu söyleyen doktor devlette . Ve ben pazartesi perinatoloji uzmanına gidecektim. Sizce vakit kaybetmeden bir doktora gitmeli miyim ?