rumeysa213 Dünya sağlık ocağından gebelik testi verdim ama adetime on gün var doktor kanlar çıkmayabilir dedi MHRS de kan sonuçlarıma baktığımda pek bir şey anlayamadım siz bakar mısınız belki anlarsınız diye atıyorum çok merak ediyorum
asil15 rumeysa213 adetinize 10 gün varken gebelik nasıl ciksinki dolleneme 2 haftada oluyor neredeyse sizin hala deniyor olmanız lazım diğer adetiz biteli daha kaç gün olduki
senos15 rumeysa213 canım regline 10 gün varsa daha çok erken belki vardır kesin diyemeyiz ki ikisi içinde ancak yerleşip hormon salgılanır
rumeysa213 Merveue ama bir haftaya yakın mide bulantısı karnında krem şeklinde ağrılar halsizlik uyku hali aşırı olduk olduğu için gidip kan testi verdim ama doktor çıkmayabilir dedi
Merveue rumeysa213 şuan gebelik yok görünüyor varsa da çok yeni olduğu için görünmeyebilir. Adetin gecikince kan versen daha iyi olur
brco rumeysa213 bu kadar erken belirti göstermez genelde ha belkide vardır geç döllenme falan olabilir ama daha çok erken test için
hamzaezel rumeysa213 ama kan ne zaman verdin adete kac gun kala ben adete 7 gun kala verdim negatifti adetime 3 gun kala kaset test yaptim pozitifti hemde ikiz suan
rumeysa213 Merveue teşekkür ederim çok sağ ol canım inşallah dediğin dediğin gibi adetim gecikince yaparım bu sefer
rumeysa213 ftmazybk1 anladım teşekkür ederim peki bir şey soracağım benim adetime şu an on gün var on gün sonra olma ihtimali olur mu sizce
ftmazybk1 rumeysa213 10 gün erken ama her kadının fizyolojik yapısı farklı belki çıkarabilir elinde test var mı şu an canım
Eyllullu rumeysa213 evet olabilir, ben adetim geciktikten 10 gün sonra baş dönmesiyle gitmiştim 0 cikmisti sonra yükseldi. Senin döllenme olmuşsa bile daha bebeğin rahme inmis olma ihtimali çok düşük. Rahme inmeden de kanda yükselmez. Regl olana kadar her şey mümkün
rumeysa213 ftmazybk1 belirtileri olduğu için dayanamayıp gidip test verdim hani çıkmayacağına doktor da söylemişti zaten çok erken demişti ama ben dayanamayıp yaptım keşke yapmasaydım çok pişman oldum moralim bozuldu yani of
rumeysa213 Tatli_heyecan çok teşekkür ederim bilgileriniz için dikkat ederim adetim Gecikirse o zaman test veririm artık
rumeysa213 ftmazybk1 üç ay önce düşük yaptım Kurdaj oldum yani anlayacağınız biraz heyecanlıyım ondan dolayı da erken davranmış olmuş olabilirim hem de çok da korkuyorum çok değişik duygular içerisindeyim
rumeysa213 brco doktorda belirtilerin idrar yolu enflasyonunda olacağını düşündü hamilelik testi alsam bile cikmayacagini söylemişti ama ben bir umut belki çıkar diye almasını istedim rica ettim ama dediğiniz gibi çok erken yaptım bunu
rumeysa213 hamzaezel ay ne güzel Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin ben bu kan tahlilini dün iyi sağlık ocağında verdim adetime on gün var Eylül’ün 5 olmuştum bir haftada mide bulantısı baş dönmesi halsizlik olunca erken dönmem mi oldu diye sağlık ocağına gidip kan tahlili vermek istedim ama doktor da çıkmaz demişti ben de anlamadığım için sizlere sormak istedim