dilek032 Kızlar 12+4 nuba göre kız dedi doktorum baya düzdü nubu ben de gördüm. Değişmez ama olur ya değişen oldu mu hiç. Nub bariz kız olup kız denilip sonradan nubu kalkanlar :) yazarsanız çok sevinirim
erikarpuz dilek032 benim de nub kız gibi duruyordu burda birkaç arkadaş da aynısını demişti ama chatgpt erkek dedi 12+2deyken, erkekmiş chatgpt biliyormuş resmen 😂
Yagmurtekinn dilek032 beeen🙋🏻♀️nuba göre herkes kız dedi hatta doktorumuz da kız dedi ama erkek olduğunu öğrendik
dilek032 erikarpuz o da kız dedi 😂 fotoğraf varsa atar mısınız bir de ne zamana erkek olduğu kesinleşti
erikarpuz dilek032 doktorum ikili test zamanı bana detaylı ultrason yapmıştı o zaman o da kız dedi 15+5 oldugumuzda devletteki perinatolog erkek dedi o gün öğrendik 🥹
dilek032 zeh6363 evet canım 12+6 bugün haftaya gel tekrar bakalım dedi ama değişmez Bilyşorum gösterdi çünkü nubunu
zeh6363 dilek032 bizde 12 hafta 4 gün olduk burda kız diyende var erkekte doktorda çarşamba günü gel dedi aslında tahmin yürüttüde ben daha önceki kızımda yanıldılar diye pek inanmadım
dilek032 zeh6363 erkek bence dediğim gibi ama nubu düz gördüm Rabbim gönlüne göre versin inşallah benim 5. Kızım
dilek032 zeh6363 bence de erkek çünkü ama dediğim gibi nub düz sende bacak arasından net belli. Benşm doktorum buna göre tahminde bulundu ama değişeceğini sanmıyorum . Yine de mucizeler olabiliyor elbette Rabbim en iyiysiini bilir
zeh6363 dilek032 bilmiyorum valla diğer kızımda 13 haftalıktı devlette erkek dedi sonra kız dedi bu özeldi ama yinede kesinleşmeden bişey diyemem