sulemsibaby Merhabalar size bir şey sormak istiyorum, yumurtlama dönemi sonrasında da hamile kalabilmek için ilişkiye devam mı edilmeli ? Yoksa sadece yumurtlama dönemi yapılması yeterli mi risk vs var mı?
Tugceaker sulemsibaby sadece yumurtlama döneminde yapmıcaksın devam etmelisin hayır hiç bir sorun olmaz adetin bitti duş aldın o geceyi değerlendireceksin sonra tekrar 2 gün sonra sonra yine 2 gün sonra yani adetten hemen sonra dahilinde 2 gün arayla ilişki olması gerek diğer adetine kadar
ftmazybk1 sulemsibaby merhaba öncelikle adet bitimi muhakkak soğan kürü öneriyorum sana bol suu ve bir gün arayla ilişki😍
emine717_ sulemsibaby bazen kadınlarda ikinci bir yumurtlama da olabiliyormuş diyelim kinikk yumurtlamada tutmadı 2. Yumurtlama dönemini de yakalamis olursun böylece
melaly Ben yumurtlama dönemi haftasında korunuyordum bebek istemediğimiz için. Hamileyim:) 5 ay önce tam tersi bebek istemiştik o dönem yumurtlamayı değerlendirmiştim tutmamıştı. Demekki ben ya erken yada daha geç yumurtluyorum bende o tarihler yanlış.
emine717_ melaly takvim çoğu zman yanlış gösteriyor zaten ovulasyonda yanılma payı olmuyor canım benim