Merhaba kızlar buraya ilk defa yazıyorum. Normalde âdetim düzenlidir pcosum yok. Daha önce bir iki kere gecikmem olmuştu tabi ama Nisandan beri hep günü gününe oldum.
Bu ay 9 Eylül yumurtlama günümdü öncesini sonrasını değerlendirdik. Şuan gecikmenin 5. Günündeyim. Kasık ağrım var tıpkı regl öncesi gibi ve göğüs dolgunluğu, ağrısı.. ekstra olarak başka bir şey hissedemiyorum. O yüzden test yapmadım.
Gebe olsaydım başka ne gibi belirtiler yaşamam gerekirdi? Sadece bu belirtileri yaşayıp gebe olan var mıydı? Yardımcı olur musunuz?