Cicilininkini minikanne31 bana da öyle diyorlardı ama ben hamile olmayan arkadasımı uzandırttım onda bile pıt pıt atardı damar karnında sanki yani inanmıyorum acıkcası ona ki kızlardada atardı bende Ama 3hamilelik gecirdim 3kız annesiyim 3ündede bu kadar zorlanmadım onu biliyorum tek perişan durumdaym bunda 4aydr
minikanne31 Mugi anladım canım teşekkür ederim bende 7 haftalik şuan 2 kızım var inşallah oğlum olur diye her duyduğumu değerlendiriyorum Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
duygukoltuk hamilelikgunlugum 12.haftada belli olduuu. Erkek bebeğim. Doktor bacak arasından baktığında gördük
duygukoltuk Morannesi canım hamileliğimin başından beri ekşi istiyor limon turşu sürekli bunları yiyorum. Tatlı hiç yiyemiyorum. Midemi bulandırıyor. Kesem ilk başta 10. Haftaya kadar yuvarlaktııı sonra şekilsiz girintili çıkıntılı olduu.
raksanayusifova Morannesi tatlıı😍😍 ama hamile olduğumu henüz bilmediğimde bayaa limonn çekti canım böyle kabuklu kabuklu yiyodum şimdide yiyorum🍋🍋🍋
gulnaars Kızlar selam bende planlama ile gebe kaldım. 2 kızım vardı çok istiyordun 1 erkek evladımda olsun🥺💔 dün usg kız dedi. Sizce yanılma olur mu?🥺🥺 14+1 günlüktü ama bebeğe göre 13 hafta 3 günlük hamilelik. Doktorumda kız dedi. Sizce yanılma ola bilirmi🥺