ebruyelkencii Kanser hastası bir tanıdığımı doktora ben götürüyorum onkoloji binasına girmem sorun olurmu 20 haftalik hamileyim bilgisi olan varmı
Cinarsaitinannesi ebruyelkencii dikkat etseniz iyi olur yada doktora sorun bir komşumuzun kaynanası kanser hastası tedaviye gittiği zaman 1 gün çocuk ve hamilelerden uzak durması gerekiyormuş
Tatli_heyecan ebruyelkencii pet çekilince kişi biraz radyasyon yayar ama öyle korkulacak kadar bir şey olacağını sanöıyorum binaya gitmenin