Klc123 Merhabalar dün spinal sezeryan olmuş ama kalçamda hala uyusukluk var normalmi basına gelen varmı
Papatya05_ Klc123 hatırlamıyorum canım sadece bacaklarımın uyuşukluğunun çok geç geçtiğini hatırlıyorum 7 saat sonra ayağa kalkabilmiştim