17+4 haftadayııız daha dün bi hava baloncuğu patlar gibi üç kere hissettim tekme gibi değildi ama içimde bi mucizenin yaşadığını bilmek onu hissetmek acaip heyecanlandırdı beni değişik çok güzel bi his ilk gebeliğim sabırsızlanıyorum belki de ondan bu heyecanım bilemiyorum 🤭🤭 sizler hangi haftada hissettiniz tekmecikleri nasıl bi histi 🥰🥰