Hamiyet004 Ayfersalih28 ben tekrar tekrar ultrasona girmek istemiyorum bebege zararlı bu yuzden iki üç hafta sonra giderim büyük ihtimalle o zaman kalp atışını da gorebilirim RABBİM İN izniyle
bebektwo Hamiyet004 e nabız gır sonra radyolojık görüntulerıme tıkla hangi tarıhte ultrason yapmışsa sana ona tıkla orada yazıyor örneğin bende 4w6 uyumlu yazıyo yanı 4 hafta ıle uyumlu hatta kesenın mm sı de yazıyor