Asyam4316 Akşam 11 den beri hafıf hafıf regl ağrısı başladı ama şu 1 saattir siddetlı gecmıyor Aynı regl olmuşum gibi ılk çocuğum sezeryandı Buda sezeryan olucak ama anlamadım ne yatırıyor ne oturtuyor kasıklarım ve karnım ağrıyor regl ağrısı gıbı
Cat98 Asyam4316 kaç haftalık olduğunu yazmamışsın canım geçmiş olsun doğumun yakınsa doktora git istersen
zehraulger3838 Asyam4316 bende o haftadayken ağrı çektim acile gittim hemşire anormal derecede yüksek sancı var dedi ve acil sezeryana aldılar bence bı acile gidin