Kızlar adetime dört gün var daha ama ben iki gün önce test yaptım böyle çıktı kuruma çizgisi mi diye suya tuttum yine değil ilk başta çıktı böyle geçen ay kimyasal gebelik yaşadım sizce gebelik var mıdır test yapmaya korkuyorum artık bir çocuğum var bu arada
