PapatiA Kızlar çocuklarınıza çizgi çalışması için eğitim için destekleyici kitaplar aldınızmı yaz sil çizgi çalışması diye görüyorum onlardan almayı düşünüyorum benim bilmediğim önerebılceğiniz bırseyler varmı
Yenibirannee PapatiA bize öğretmen verdi sınıfta da kullandıkları ayrı var hep çizgi ve boya çalışması var içerisinde öğretmeniniz vermemiş mi yada çıktı olarak veriyor mu? biraz maliyetli ama trendyolda çık güzel eğitim setleri var vermeseydi bende onlardan almayı düşünüyordum 4 yaşında kızım
efelinamoms PapatiA çocuk akademinin aldım ben 3 yaş oğluma tam günde kreşe gidiyor orada çizgi çalışmaları başlanacak kitap içeriklerini inceledim aynıları çok pahalı🫠 ona benzer çocuk akademide buldum evde destekleyici olmak adına
PapatiA Yenibirannee benim 3 yal yarım gün gidiyo bu sene çizgi yaptırmıyoruz dedi öğretmeni oyun ve yapıştırma boya ağırlıklı seneye 4yaşta verıyoruz dedi ama ben evde yaptırmak için set arıyorum 1.sjnıflara bi bakıyorum bunları yapan çocuklar hep önde okumayı bilen bile çok fazla çocuk geri kalmasın göz aşınası olsun çabasındayım artık
Yenibirannee PapatiA doğru düşünüyorsunuz bence bende 3 yaştan itibaren evde başlamıştım o yüzden şuan çok aktif etkinliklerde