maalesef ben 17. Haftadayım devam ediyor prilam kullanıyorum iyi kötü etki ediyor .Çoğu yöntemi denedim 20. Haftaya kadar yüksek ihtimalle geçer diyorlar .Benim önceki gebelikte de 18-19 gibi geçmişti bunda da o zamanı bekliyorum 16-17 den sonra hafiflemeler başladı ama bitmedi daha.