Merhaba hanımlar benim ilk hamileliğim.ilk ultrason da bebeğim 5 haftalık çıkmıştı bende bu uygulama da son adet tarihini bebeğim 5 haftalık olacak şekilde ayarladım.Ama adet takibi yaptığım başka bir uygulama da son adet tarihim 1 hafta öncesi gösteriyor ben bilmediğim için bebeğim 5 haftalık diye ona göre yapmıştım şu an bu uygulama 36+3 gösteriyorken diğer adet takibi yaptığım uygulama 37+3 gösteriyor aslında bu durum baştan beri kafamı karıştırıyor ama önemli değildir 1 hafta diye düşünmüştüm şu an doğum yaklaştıkça gelişimi geri mi acaba diye korkmaya başladım sizce sorun olur mu