Ebrucngz64 Kızlar Pazartesi spinal sezeryan ile doğumum var hayırlısıyla.. ikinci bebeğimi kucağıma alicam inşallah bir oğlum var 3.buck yaşında birde kızım olucak inşallah.. benim için dua edermisin acaba .. evladını arkanda bırakıp doğuma girecek olmak insanı çok strese sokuyor .. Allah hepiniz den şimdiden razı olsun herkeslere hayırlı doğumlar versin olmayana evlat nasip etsin tez zamanda inşallah
Asiyyeee Ebrucngz64 Allah hayirlisiyla sağ salim kucağınıza alip diger kuzunuza dönmeyi nasip etsin 🙏🏻 Bende çok üzülüyorum 3 kızımi birakip doğuma gideceğimi düşününce Rabbim saglikla evimize döndürsün inşallah hepimizi🙏🏻🙏🏻🙏🏻