Merhaba, şuan son regl tarihine göre 8+5 teyim. Son 2 haftadır kalp atışı için hastaneye gidiyorum bu hafta perşembe gittiğimde doktor geç döllenme olabilir 5+5le uyumlu dedi, ancak geçen hafta da 5 haftayla uyumlu gözüküyordu, haftaya tekrar gel yine aynı olursa üzerine konuşalim dedi böyle bir şey yaşayan var mı süreciniz nasıl ilerledi?