nrns1 34.haftamdayım. Bebek geçen hafta doğum pozisyonu almıştı. Geçmeyen kasık ağrılarım var. Alt belim çok ağrıyor. Hiç geçmiyor bir türlü. Yaşayan var mı lütfen yazar mısınız?
Mihrimahbukre nrns1 ihmal etmeyin bugün taburcu oldum o sancılardan şuan yine aynı sancılar beklenir çeken artık benim de rahmim yumuşamaya başlamiş artık yani gidin derim
canannnblbll nrns1 muhtemelen sancı olabilir benim de oluyordu sancım 100lerde çıkmıştı erken doğum olabilir diye 1 gece hastanede kalmıştım ama açılmam yoktu o yüzden ilerlemedi yarın bi doktora gözükmeni öneririm
Sayoss nrns1 bende 33+5 haftadayım kasık ağrım oluyor bel ağrım ayakta kalınca oluyor karnım çok sık sertleşmeye başladı sende de öyle oluyor mu
Dmlirmak nrns1 ah ahhh geçmiyor bacım geçmiyor sıcak duşa giriyorum biraz yürüyorum da rahatlıyorum ama her sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum hala son haftalarda bunlar normal olacak kasık ağrıları, yalancı sancılar, bel ağrısı dayanacaz mecbur
Mihrimahbukre nrns1 hayır erken olduğu için dururuylrlar dün yine yatıracaklardı sancım vardı ama kabul etmedim bu sefer
nrns1 canannnblbll geçen hafta gittiğimde sancı çıkmadı çok nstde. Ama ben inanılmaz sancılar çekiyorum. Kontrol günüm Salı. Salı günü gideceğim
nrns1 Sayoss evet malesef. 5 dakkada bir düzenli sancı olursa gidin falan diye okuyorum ama dakika tutamıyorum ki çünkü ağrılarım geçmiyor hiç
Mihrimahbukre nrns1 bende böyleyim evde dayanamıyorum hatta eşim görümcem dedi evde doğurcaksın hastaneye gidiyorum nstde sancı çıkmıyor ama çok acı çektiriyor
nrns1 Mihrimahbukre bende aynı durumdayım. İlaçta verdi ama sanki hiç bir şey fayda etmiyor. 36.haftada planlı sezaryen olacağım sanırım. Çünkü 34.haftadayım doktorum 1-2 hafta daha dayan sonra alırız dedi 😢
Mihrimahbukre nrns1 bende pazartesi gidicem bakalkm seninle aynı sürecimiz sanırım bu yalancı sancılar mahvediyor insanı dün berbattım
nrns1 Mihrimahbukre canım benim Allah acil şifalar versin inşallah sağ Salim bebeğini alırsın kucağına
Mihrimahbukre nrns1 ben doğum yaptım 1 aylık oldu bebeğim 34+4 de doğdu küveDe kaldı ama şimdi iyi şükür