nagihaniiy Şuan 8+1deyim sürekli mide bulantısı kusturmayan halsizlik yorgunluk hiç bişey yapmama isteği iştahsızlık depresif hissetme hepsini yaşıyorum benim gibi bunları yaşayan hamişler yazabilir mi sizlerde durumlar nasıl ne yapabiliriz?
aprilbaby nagihaniiy çok iyi anlıyorum ilaçla ayaktayım 10 dan sonra bir tık düzelme oluyor ama 12 haftada hala kusuyorum inşallah sizin ki kısa sürer
canannnblbll nagihaniiy benim de vardı 12.haftaya kadar çok kötü geçmişti ama ondan sonrasını çok rahat geçirdim şuan 38 haftalığım inşallah sizinde öyle olur
nagihaniiy aprilbaby inşallah canım zormuş annelik hamilelik ilk defa yaşıyorum bende alışmaya çalışıyorum
aprilbaby nagihaniiy kolay geçirenler de var ama böyle olunca zorlaşıyor kızımda da böyleydi umarım çabuk geçer