1rumeysa_41 Ekim anneleri hastane çıkışı haricinde aldığınız bebek kıyafetlerden kaç aylık aldınız kaç tane aldınız mesela tulum 0-3 mü yoksa 3-6 ay daha mı mantıklı
nilsumm 1rumeysa_41 Tulum 03 aylık aldım diğer kıyafetleride aynı şekil ama 1 2 takımda 3 6 aylık aldım
Ayseyrdmc- 1rumeysa_41 0-3 ay 3 4 takımı var onlar da 4 5 parçalı falan geri kalanı da 3-6ay aldım ki onlar da zıbıın falan çok az şey aldım
Meyra19 1rumeysa_41 hem 0-3 aldım hem de 3-6 aldım tulum da aldım takım da aldım fazlasıyla aldım sanırım yıkayıp utulerken farkettim aslında gerek yoktu çünkü çabuk büyüyorlar
Oznuur55 1rumeysa_41 18 gunum kaldi doguma hastane cikisi harici yedek bi hastane cikisi daha aldim.4 takim yenidogan aldim cunku ilk baslarda cok kirlenecek.4 takimda 0-3 ay aldim sonrasini buyumesine gore bakacagim.Minimal bir hazirlik 😍