sibel5 Kızlar size bi sorum var ben simdi 10 haftalık hamileyim hangi aya geliyo ben nisan başı diyorum ama Mart sonu da olabilir gibi ben istiyorum ki nisan da doğsun Tabi önceliğimiz sağlıklı gelsin bebislerimiz :)
sibel5 aslhnkrts9 benim kızım 9 oğlum 2 buçuk yaşında mart da 3 olacak 3 Mart da o da değil ramazan ve bayram onları çıkarmak istiyorum😄😍