babykiss Bugun tam 6 haftalığım benimle aynı olan anne var mı çok şükür mide bulantım falan yok benim
_eylul09 babykiss pazartesi tam 6 haftalık oluyoruz. Bu sabah sanki hafif bulantım başladı gibi. İnşallah çok olmaz 🥲
daisymom_99 babykiss bende yarın tam 6 haftalık oalcağım, aşırı derecede bulantım var böyle kusturmuyır ama süründürüyor diğer gebeliklerimde olmadı ne zaman geçer acaba🥺🤢
bingaling562 babykiss 10 dakikaya 6+2 oluyorum 😂 muhtemelen 3-4 gün ileride ama sata göre 6+2 şuana kadar bulantım sadece bir kere o da gece oldu. Şişkinlik de hissediyordum belki ondan oldu bilmiyorum. Şu an için bulantı kusma yok çok şükür
ikizannesiiiiiiii Merveykar doktora gittiniz mi benden uygulamaya göre 4 haftalığım dün kan verdim doktora gitmedim daha ama
Eren1 betusss343 gulugur benımde başladı yemek yiyemıyorum beş kg vermişim daha yenı sekız olucam mahfoldum nefes alırkende bulantım var
haticeyoruk daisymom_99 ben 13.haftadayım henüz geçmedi kusturmuyor ama bulantı oluyor ve iştah kesiyor doktor prilam dr ilaç yazdı onunla idare ediyorum 3 aydır
nerm629_ babykiss bende 6+1 im migde bulantısı kusmam yok inşallah böyle ilerler iki gebeligimde öğrendikten itibaren sürekli kusuyodum bu hamileligimde kusma yok akıntı bide çok gazım oluyo niyeyse 🙃
gamzekarsu nerm629_ Aynısı bende de var çok affedersiniz ama sürekli lavaboya gidiyorum 7 haftalık oldu ama bence gerideyim bilmiyorum
daisymom_99 babykiss ama 2 tane kızım var onlarda hiç böyle olmamıştım aksine midem bulanıyor sanıyormuşum bir şeyden tiksinince ,meğerse ne kötü bir şeymiş böyle bulantı🤦🏻♀️
babykiss bingaling562 ben 5+6 da gittim yani perşembe gittim sadece kese göründü devlette 10 gün sonra gel dedi bende randevu bulamadım 12 gün sonraya almış oldum ne kadar geç o kadar iyi kalbi duymak için 🥰
nerm629_ bingaling562 yok canım en son 22sinde gittim pazartesi günü keseyi gördük haftaya pazartesi tekrar çağırdı ama ben gitmiycem 8 ekime randevu aldım bakalim7+6 günlükken gidicem inşallah kalp atisinida duyarım
nerm629_ daisymom_99 bu bebişimi erkek hissediyorum yaa Allahim inşallah nasip eder iki tane kızım var Allaha şükürler olsunki iki çiçeğim var bide böceğim olsun dimi inşallah Allahimda sanada nasip eder seninde iki tane kızın varmış
daisymom_99 babykiss Kişiden kişiye değişir kızlarımda bulanmıyordu canm bunda bulanıyor buda kız olsa bulantım olmazdı heralde