Kızlar beyaz akıntı oluyor acaba hamilelik belirtisi mi 7-10 gün var adetime erken gebelik yaptım negatif çıktı ilk bebeğim de de böyle akıntı olmuştu ama şimdi test yapıp umutlanmak da istemiyorum ara ara sol kasığım ağrıyor bide akıntı oluyor ama bilemiyorum neden bu boşa umutlanıyorum diyorum beklemiyorum ama içimde bi umut oluyor