Mervevrem Birkaç ay önce sordum değişmemişse tekrar 100tl muayene ücreti 15gun geçerli normal doğum 1500 sezeryanla 1700 yada 1750 demişlerdi. Doğuma 1.dereceden yakın olduğu için babayı kabul etmiyorlarmis fotoğrafçı vs. Girebilmesi için doktor onayı olmaliymis. Sizler hangi doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz acaba
Nursahin Mervevrem tülin hanima gidiyorum cok memnunun instgram da takip ediyorum butun dogumlarda resim cekip paylasiyor